18 Σεπ 2010

Ο πεθαμένος δεν κλάνει. Ποτέ!

Καλησπέρα... δροσεροί τζογαδόροι! Την δροσιά στα μπουτάκια της να' χουν τα παρολί σας σήμερα! Αν δεν είναι αυτό ευχή, τότε ποιο είναι; Πριν μιλήσουμε για τα όπλα της σημερινής μάχης, του αέναου πολέμου ενάντια στον Μπουκ, θα ήθελα να κάνω μια στάση στην... ΔΕΘ και να σας περιγράψω με λίγα λόγια, ίσως και με πολλά, την χθεσινή εμπειρία μου στον "θεσμό" αυτό της Θεσσαλονίκης, στον οποίο εγώ πριν από χθες, είχα να πατήσω 19 ακριβώς χρόνια! Που λέτε, την τελευταία φορά που πήγα στην Έκθεση, ήταν το 1991, ήμουν "μπουμπουκάκι" 21 ετών και δεν πήγα για να δω κάποιο περίπτερο ή να κάνω χάζι, αλλά γιατί σε ένα στάντ με τουριστικές παπαριές, εργάζονταν εκείνες τις "ένδοξες" ημέρες, ένα "δηλητηριώδες μωρό" από την Τριανδρία, με το οποίο "τραβιόμουνα" εκείνη την εποχή. Χθες, τηρώντας ένα ραντεβού από προχθές, πήγα το πρωί κατά τις 11 με έναν Γερμανό που ενδιαφέρονταν για κάτι φωτοβολταϊκά συστήματα, ως μεταφραστής του. Φυσικά... και δεν πήρα τηλέφωνο για να ρωτήσω τις ώρες λειτουργίας της 75ης Εκθέσεως!! Φυσικά... και οι Διεθνείς Εκθέσεις αυτού του πλανήτη λειτουργούν από το πρωί μέχρι το βράδυ!! Φυσικά... και ήμουν 100% σίγουρος ότι στις 12 η ώρα το μεσημέρι, χαρά θεού ημέρα Παρασκευή, δυο μέρες πριν το τέλος της θα ήταν η ρημάδα η δικιά μας ΑΝΟΙΚΤΗ!! Παρκάρω πάνω από τα Πανεπιστήμια στου διαόλου το κέρατο, χαρούμενος που δεν βρίσκω πάρκινγκ, γιατί λέω μέσα μου... χαμός θα γίνεται μέσα!! Στην είσοδο της ΔΕΘ από την Εγνατία πάω να κόψω εισιτήρια.. "Δεν χρειάζεται εισιτήριο" μου λέει ένας νυσταγμένος σεκιουριτάς που χασμουριόταν σαν τον Παπαγιαννόπουλο στην ταινία "Φωνάζει ο κλέφτης". "Γιατί;" ρωτάω εγώ. "Ρε μπες τώρα και μη ρωτάς" μου λέει ο "χουζούρης". Κι αρχίζουμε με τον Γερμανό και κατεβαίνουμε... και κατεβαίνουμε... και κατεβαίνουμε... και μετά από καμιά 300 μέτρα δεν έχουμε συναντήσει ούτε ψυχή ζώσα!! Και ξανακατεβαίνουμε... και δώστου αριστερά στα άλλα περίπτερα και δώστου δεξιά από τις ταμπέλες... τίποτα! Πυρηνική βόμβα! Κανείς ρε λέμε! Κλειστά όλα! Was ist denn los? Tι συμβαίνει; Με ρωτάει ο Γερμανός. Με βλέμμα χαζεμένο από την νέκρα, "δεν ξέρω" του λέω, "κάτσε να ρωτήσουμε, δεν μπορεί, κάτι θα συμβαίνει". Βρίσκω έναν πυροσβέστη πίσω από το Παλέ, που έχει πιάσει 3 καρέκλες και μιλάει με την γκόμενα στο κινητό με σιρόπια και ξύνει και τα παπάρια του συγχρόνως... "αδελφέ, συνέβη κάτι;" του λέω... "Σαν τι;" μου λέει... "Να, είναι όλη η Έκθεση άδεια μέρα μεσημέρι, και ρωτάω να μάθω τι έγινε" του λέω. "Φυσικά είναι άδεια" μου λέει, "Αφού ανοίγει στις 5 το απόγευμα!!"... Νταμπλάς!! "Πως; Στις 5;"... "και τι ώρα κλείνει;" ... "Κατά τις 10" μου λέει και επειδή με βαρέθηκε μου είπε να πάω στις πληροφορίες στον πύργο του ΟΤΕ δίπλα να ρωτήσω τι θέλω. Πάω κι εγώ ο δόλιος και βρίσκω μια "ξινή" που έπινε ένα φρέντο και ασφυκτιούσε από τη βαρεμάρα που την έπνιγε. "Καλησπέρα σας, αλήθεια η 'Έκθεση ανοίγει μόνο για 4-5 ωρίτσες το απόγευμα;" ρωτάω εγώ αεριτζίδικα... "Ναι Κύριε μου λέει, αυτό είναι το ωράριο"... "Δηλαδή" της λέω "Η λαϊκή αγορά στην οδό Μακεδονίας το Σάββατο, λειτουργεί 5 ώρες παραπάνω από την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης;"... "Μήπως δίνετε και πατίνια στις 5 για να τσουλάνε οι επισκέπτες να προλάβουν ότι μπορούν;"... "Πόσο χαμηλά ακόμα μπορεί να φτάσει η ξεφτίλα σας;"... Τα πήρα στο κρανίο χοντρά και τρόμαξε μέχρι κι ο Γερμανός! "Σας παρακαλώ Κύριε, μην φωνάζετε σε μένα, να σας δώσω ένα τηλέφωνο της helexpo να κάνετε τα παράπονά σας εκεί" μου λέει αυστηρά το "κομοδίνο" με το σήμα της ΔΕΘ στο πέτο! "Δεν θέλω ρε ξεφτίλες τηλέφωνο" λέω εγώ έξαλλος... "θέλω να βρεθεί ένας χριστιανός μια μέρα, να σας "πάψει" όλους ρε"... "Θέλω να σταματήσετε να υπάρχετε στην ζωή μου και στην ακτίνα της οράσεώς μου" ... Αγανάκτησα!! Πήγα τον Γερμανό στο ξενοδοχείο του. Του τόνισα στον δρόμο ότι σε λάθος χώρα ήρθε και θα τον φάνε "στάνταρ" λάχανο, με όποια "φωτοβολταϊκά λαμόγια" κι αν πάει να μπλέξει, κι έφυγα ιδρωμένος για πάω σε μια σκιά να πιω ένα φραπέ να ηρεμήσει λίγο η κεφάλα μου! Θέλουν να μεταφέρουν την Έκθεση και εκτός πόλης τα σιχαμερά λαμόγια, για να πέσει "φαγοπότι" χοντρό, στα έργα, στα οικόπεδα, στην δημιουργία του "μελλοντικού" πάρκου της παλιάς ΔΕθ (χαααα... ούτε τα εγγόνια μας δεν θα προλάβουν να δουν πάρκο) και όπου αλλού μπορεί να μπει η "κουτάλα" τους! Ξεφτίλα και Παρακμή! Περίπτερα κλειστά με λουκέτα 12 η ώρα το μεσημέρι! Τελειωμένη ιστορία που την κρατούν με τα δόντια όρθια, για να έρχονται οι "κουστουμάτοι άρπαγες" της πολιτικής και της δημόσιας διοίκησης και οι ρεμπεσκέδες παρατρεχάμενοί τους με τις κάμερες, για να μένουν ζωντανοί στη "μαρμίτα" και να δείχνουν σε μας τα "αρνιά" ότι κάτι κινείται, ότι κάτι κάνουν! Σαν τον πεθαμένο που έχει συγγενείς μακριά στην Αυστραλία, και μέχρι να έρθουν για την κηδεία του, τον βάζουν στο ψυγείο με χημικά και μακιγιάζ για να φαίνεται φρέσκος! Πεθαμένα όλα κι ας είμαστε καλά εμείς που τρέχουμε για να επιβιώσουμε και δίνουμε στον "νεκρό" τη ζωντάνια μας! Να θυμάστε όμως πάντα την αρχαία ρήση... Ο πεθαμένος δεν κλάνει. Ποτέ!

Από σήμερα τη μάχη της ημέρας με τον Μπουκ, θα την βλέπετε από πάνω από το άρθρο και όχι κάτω από αυτό. Ας σεβαστούμε αυτούς που δεν έχουν όρεξη να διαβάζουν άρθρα, αλλά θέλουν μόνο, να δουν σε ποια ματς κατέληξα σήμερα για να τζογάρω. Φιλιά πολλά κι υπομονή.

____________________________________________________________________

Ανοίξτε ένα λογαριασμό με τη bet365 σήμερα και λάβετε το 100% Μπόνους σας.
____________________________________________________________________

Sign up at Spin Palace today and get a €1000 bonus!!
____________________________________________________________________



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου