23 Σεπ 2010

ΑΠΛΑ... ΝΤΡΟΠΗ!!

Ρε Πάγκαλε, πότε φάγαμε 300 δις μαζί και εγώ δεν το θυμάμαι; Πως μου διέφυγε εμένα τέτοιο "φαγητό"; Ρε μήπως με μπερδεύεις με άλλον;


Καλημέρα σας Κυρίες μου και Κύριοι. Ναι, το ακούσαμε κι αυτό. Το είπε ένας πολιτικός, από αυτούς που ακόμη κι αν δεν έβαλαν το χέρι στο "μέλι"(πράγμα που φυσικά δεν το πιστεύω, αλλά λόγω της omerta τους δεν μπορεί ποτέ να αποδειχθεί), θα έπρεπε να είναι τώρα σε ένα κελί να γράφουν τα απομνημονεύματά τους, μόνο και μόνο γιατί παρακολούθησαν όλα αυτά τα χρόνια live, όλους τους υπόλοιπους να λεηλατούν όλο το δημόσιο χρήμα μέχρι κερμάτων, και δεν έβγαλαν άχνα! Γυρνάει λοιπόν αυτή η "κοιλιά με πόδια" και λέει, ότι το μεγαλύτερο πλιάτσικο κρατικού χρήματος της ιστορίας της ανθρωπότητας, το κάναμε "μαζί"! Όλοι εμείς δηλαδή μαζί! "Μαζί τα φάγαμε" είπε. Βασικά και κύρια, η δημόσια αυτή τοποθέτηση αυτού του Κυρίου, συνιστά ομολογία διαπράξεως ποινικού αδικήματος, για να μιλήσουμε λίγο και με την ξύλινη γλώσσα που χρησιμοποιούν όλοι αυτοί εδώ και χρόνια, για να "ψήνουν" τον λαό και να καλύπτουν τον αδίστακτο κλέφτη που κρύβουν μέσα τους! Έχω άδικο; Αν πάω εγώ δηλαδή, σε ένα αστυνομικό τμήμα και πω... "Εγώ τα έφαγα τα λεφτά, μαζί με κάποιους άλλους", δεν θα με κρατήσουν εκεί μέχρι να δουν για ποια λεφτά μιλάω, ποιοι είναι οι "άλλοι" και τι στο διάολο είναι αυτό για το οποίο "ομολογώ" την όποια ενοχή μου; Φυσικά και θα με μπουζουριάσουνε, αφού τους υποχρεώνει το Σύνταγμα, λόγω της οικειοθελούς ομολογίας ενοχής μου! Στη Δημοκρατική Χούντα όμως που ζούμε, ποιος έχει τ' αρχίδια να πάει και να συλλάβει τον οποιοδήποτε Πάγκαλο; Απλά στις ειδήσεις, αυτό το απύθμενο θράσος, του ανθρώπου που κρύβεται πίσω από την ταμπέλα του "Γραφικού-Διανοούμενου-Χιουμορίστα", πέρασε αυτή η ομολογία "Φαγώματος"... σαν ένα Τροϊκανό αστειάκι του μπάρμπα Θόδωρου! "Έλα μωρέ τώρα, Πάγκαλος είναι αυτός, τα λέει κάτι τέτοια νόστιμα"... Χαχαχα... γελάσαμε. Γελάσαμε ρε Πάγκαλε, γιατί έχει γούστο που μας αποκαλείς συνένοχους στην λεηλασία που διεπράχθη επί των κυβερνήσεων και αντιπολιτεύσεων που ήσουν και συ μέλος! Γελάσαμε επίσης, τουλάχιστον εγώ πολύ, με την ειρωνεία και τον κυνισμό με τον οποίον απευθύνεσαι στον κοσμάκη που έχει αγριέψει από την ανέχεια και όμως κάθεται και ακούει ακόμη! Γέλασα εγώ προσωπικά, με την σκέψη και μόνο, ότι πολιτικά "τομάρια" σαν κι εσένα, που ενοχλήθηκες από τις διαδηλώσεις στο Σύνταγμα επειδή όπως θρασύτατα είπες, δεν σε άφηναν να πιεις το μεσημεριανό σου ουίσκι με την ησυχία σου στη "Μεγάλη Βρετανία", στις 7 Νοεμβρίου θα ξαναπάρουν ψήφους, αυτοί ή τα κόμματά τους, από όλα αυτά τα πράσινα και μπλε και ίσως και κόκκινα "αρνιά", που σας κρατούν εκεί πάνω, επί 36 συναπτά έτη! Να' σαι καλά ρε Πάγκαλε... Γελάσαμε! Αν τελικά δεν ήμουνα στο "Φαγοπότι με τα τούβλα" επειδή ίσως να κάθισα σπίτι εκείνες τις μέρες και με περνάς για άλλον, στείλε μου σε παρακαλώ την μερίδα μου γιατί δεν υπάρχει σάλιο... ούτε για γραμματόσημο!
Απλά ΝΤΡΟΠΗ!!!

____________________________________________________________________


____________________________________________________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου