11 Οκτ 2010

Δευτέρα...κάτι έχω! Αντιλαβού;

Καλησπέρα αγόρια και κορίτσια! Καλή εβδομάδα να έχετε. Σαββατοκύριακο "του κώλου" αυτό που έφυγε, με βαρεμάρα, ανύπαρκτη αγωνιστική κίνηση και κουπόνι για τα σκυλιά τα πεινασμένα! Θα ξεκινήσω σήμερα με την Εθνική του Φερνάντο, για να ξεκαθαρίσω κάτι. Εγώ κωλοτούμπες δεν έκανε στις ποδοσφαιρικές απόψεις μου ποτέ των ποτών! Δεν θα άλλαζα ούτε λέξη από τις απόψεις μου για τον Φερνάντο και το μεγαλύτερο μέρος του υλικού του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος, ακόμη κι αν αύριο με το Ισραήλ, ο Κατσουράνης με τον Καραγκούνη, ξεπεράσουν σε passing game τον Τσάβι και τον Ινιέστα! Ακόμη κι από το άρθρο της Παρασκευής, δεν αλλάζω ούτε οξεία! Δεν ψήνομαι εγώ από "καλές" εμφανίσεις και 1-0 νίκες, απέναντι σε μια "κλινικά νεκρή" Λετονία. Νικήσαμε με ένα γκολ, την ίσως χειρότερη ομάδα που πέρασε ποτέ από την Ελλάδα! Μιλάμε δεν βλεπόντουσαν τα παλτά της βόρειας θάλασσας, που έπαιζαν με κορυφή τον Βερπακόφσκις, που κάνει ηλιοθεραπείες στο Ηράκλειο και ο Καραγεωργίου του βάζει after sun στον πάγκο του Εργοτέλη. Τέρμα λοιπόν οι μαλακίες! Το Σάββατο οι μεγάλες αθλητικές εφημερίδες μας ζάλισαν τον έρωτα. Λογικό για τη δουλειά τους. Δημοσιογράφοι είναι, κωλοτούμπες θα κάνουνε! Συν τοις άλλοις, ακόμη και τον ταλαιπωριακό να νικούσε η Εθνική, θα τις έπαιρνε από τα μεγάλα φύλλα τις "αβάντες" και τα παχιά πρωτοσέλιδα. Για να πάρεις διαφήμιση σαν ΜΜΕ σε αυτό το "συνδικάτο του εγκλήματος" που λέγεται Ελληνικό κράτος, πρέπει να αβαντάρεις και την ΕΠΟ και το... Εθνικό Συναίσθημα! Εδώ οι εφημερίδες κάνουν αβάντες στο έργο της κυβέρνησης το ανύπαρκτο και έξω άρχισαν να βγαίνουν πιστόλια για 20€. Τι περιμένατε δηλαδή να γράψουν και να πουν, για το 1-0 του Τοροσίδη απέναντι στους "κουτσούς" που τους έπαιζε ο Σαμαράς 90 λεπτά μονότερμα; Εθνικός Θρίαμβος... με τα Λετονάκια! Αν κάποιοι από εσάς, έχετε την εντύπωση ότι βγάζω χολή και τα ισοπεδώνω όλα επειδή δεν γουστάρω τον Φερνάντο κι έχω πρόβλημα μαζί του ή "κόλλημα" θα σας πω το εξής... Έχω γραμμένους τον Σάντος, τον Βρύζα, τον Πιλάβιο και όλους αυτούς τους "βολεμένους" και "ήσυχην ζωή βιώνοντες" του Ελληνικού ποδοσφαίρου στο κάτω μέρος των παπαριών μου, που λόγω σωματικού βάρους είναι και σκοτεινό! Λέω μόνο την γνώμη μου για το τι βλέπω και τον Φερνάντο, τον βλέπω χρόνια! Για να τελειώνουμε λοιπόν με αυτόν τον "καρπουζά", για να χρησιμοποιήσω τον χαρακτηρισμό του ανεξάντλητου Γιώργου Μύρτσου, αυτός θα γίνει προπονητής, όταν εγώ κάνω για τα εσώρουχα calvin klein την πρώτη μου φωτογράφηση, με κοιλιακούς φέτες και χυτά γυμνασμένα μπούτια! Αντιλαβού;

Παμ' παρακάτω. Όπως φωνάζω για τα δίκια μου, έτσι πρέπει να παραδέχομαι και τα λάθη μου, είτε είναι πολλά, είτε λίγα. Μάλιστα, αφού βγαίνω με αυτό το "παραθυράκι" στον αέρα του διαδικτύου και γράφω, πρέπει τα λάθη μου, να τα παραδέχομαι δημόσια. Ένα από τα λάθη μου, που έχει να κάνει με γνώμη για μεταγραφή ποδοσφαιριστή το καλοκαίρι, λέγεται... Γκοβού! Ο φίλος μου ο Δημήτρης, του οποίου την γνώμη "αξιολόγησης" ενός παίκτη, τη σέβομαι, κυρίως λόγω εμπιστοσύνης στο "μάτι" του, μου έλεγε το καλοκαίρι, ότι ο Γκοβού, είναι για να τον στείλεις πίσω... με το ίδιο "πλοίο" που τον έφερε! Εγώ, παρακολουθώντας τον Γκοβού με τα χρόνια στη Λιόν, πηδούσα μέχρι το ταβάνι! Θα κάνει μείγμα "δηλητήριο" έλεγα με τον Σισσέ. Περίμενε... μου έλεγε ο Μήτσος, περίμενε και θα δεις. Και είδα! Έιδα, ότι για αυτό το σκούρο σγουρομάλλικο παλτό, το δηλητήριο, το... ήπιαν στην Παιανία! 4,5 μιλιόνια κλειστό συμβόλαιο ο (αποδεδειγμένα πλέον ) Γκ-α-βού! Ακριβό δηλητήριο... φαρμάκι! Σαν να μην έφταναν οι "βόλτες" που κόβει στο χορτάρι, μέσα σε τρεις μήνες στην Αθήνα... έμαθε να χύνει και το γάλα! Το Σάββατο λέει, εθεάθη να πίνει τον "βόσπορο", αγκαλιά με τα ξέκωλα μέχρι το πρωί! Τώρα αυτά, είναι δημοσιογραφικές αρχιδιές, για να λέμε και την αλήθεια, έτσι; Απλά, φάγανε οι πολυμετοχικοί την πατάτα, φέρανε τον τουρίστα για τρία χρόνια με 4109€ την ημέρα παρακαλώ(αν διαιρέσεις το 1,5 χαρτί δια 365 μέρες, τόσο βγαίνει, μην το ψάχνεις) και αμόλυσαν τώρα τα ΜΜΕ, λυτά και δεμένα, να παρακολουθούν, που τρώει, που πίνει και που πάει και τον δίνει, ο Σίντνι! Με το που τον σταμπάρανε, δόθηκε η "εντολή" και τον ξεμπροστιάσανε σήμερα οι Αντένες και τα Μέγκα, ότι κάνει "άσωτη" ζωή και ότι η διοίκηση είναι αγανακτισμένη και ότι θα φάει χοντρό πρόστιμο και άλλες τέτοιες παπαριές, για να εναντιώσουν τον κόσμο επάνω του και να γρηγορέψουν τις συζητήσεις για λύσεις συμβολαίου και αποζημιώσεις. Απλά πραγματάκια παίδες μου! Λες και οι υπόλοιποι παίκτες των μεγάλων ομάδων στην Αθήνα, το Σάββατο το βράδυ, πηγαίνουν στον εσπερινό του Άγιου Τρύφωνα στην άνω Γλυφάδα! Βοήθειά μας!

Θέλω κλείνοντας, να πω κάτι στοιχηματικό. Το Σάββατο, γύρω στις 2 το μεσημέρι, βρήκα όπως οι περισσότεροι από εσάς στο site του ΟΠΑΠ, κάποια τελικά σκορ κάποιων αγώνων στις μικρές Αγγλίες... κοκκινισμένα. Συγκεκριμένα, ήταν οι ισοπαλίες με γκολ, 2-2 και 3-3 των αγώνων αυτών! Για έναν από αυτούς τους αγώνες και συγκεκριμένα για τον Κρου-Τορκί, το 3-3 έδινε στον Κηφισό "σφαγμένα"40 φράγκα. Κάνοντας μια πολύ μικρή βόλτα στους ιντερνετικούς μπουκ και χωρίς να θέλω να ανεβάσω ή να υποτιμήσω κανέναν, μιας και είναι εταιρίες με τις οποίες έχω άριστη συνεργασία και εγώ, βρήκα... πράματα και θάματα! Την ίδια στιγμή με τα 40 φράγκα του ΟΠΑΠ, το 3-3 πουλιόταν 41 φράγκα στην bet365 και στο επόμενο δευτερόλεπτο 251 φράγκα στην bwin!! To αστείο είναι, ότι το ματς, έληξε όντως 3-3, αφού από το 70' που ισοφάρισε η Κρου... δεν κουνήθηκε φύλλο μέχρι τη λήξη! Για όσους δεν κατάλαβαν, δεν ψάχνω φαντάσματα με στημένα και σκοτεινά συμφέροντα και τη χαμένη Ατλαντίδα του Λιακόπουλου! Ψάχνω το σκεπτικό της αντίδρασης, αλλά και της αδράνειας. Τα ποσά που χρειάζεται να "φορτωθεί" ένα σημείο, είτε ειδικό στοίχημα, είτε όχι, για να κοκκινίσει, σε μια "βαριά" ισοπαλία, δεν είναι πολλά. Αν πάω εγώ, όντας "άπλας" και χώσω μια 600άρα ευρώ σε δύο ισοπαλίες του3-3 "πενηντάφραγκες" στο προποτζίδικο... χτυπάει στον Κηφισό συναγερμός! Γιατί; Γιατί αν με το μυαλό τους, νομίζουν ότι εγώ κάτι ξέρω, που αυτοί δεν το ξέρουνε, θα νιώσουν "άβολα" με την ιδέα, ότι εγώ με τη δυάδα μπορώ να τους πάρω, 1,5 εκατομμύριο ευρώπουλα! Άρα η αντίδραση, είναι... κοκκίνισμα στην αρχή... φράξιμο αν σφίξουν οι κώλοι! Κι αν η ιντερνετική διαφορά είναι τόσο μεγάλη όσο σας έγραψα παραπάνω, προφανώς έχει να κάνει με την πολιτική "αποδοχής" ενός στοιχήματος, της κάθε εταιρίας. Δηλαδή, η bet365 που έδινε 41 φράγκα, μπορεί να δεχόταν για το μονό αυτό, οποιοδήποτε ποσό. Δεν το ξέρω γιατί δεν το έψαξα παρακάτω. Με την ίδια λογική, μπορεί η bwin, για τα 251 φράγκα που προσέφερε, να είχε όριο. Να έλεγε δηλαδή, αυτό το 3-3 σαν μονό αποδεκτό, μέχρι 100€ και τέρμα. Ούτε αυτό το έψαξα. Αυτά περί των ορίων σε πονηρές αποδόσεις, θα τα ψάξω προσεχώς καλύτερα, γιατί όλοι μας παίζουμε στο διαδίκτυο στοίχημα και καλά κάνουμε και αποφεύγουμε όσο μπορούμε τις "γκανιότες της πόκας του Μπάρκουλη" που κονομάει ο Κηφισός, πρέπει όμως σε κάτι τέτοια "φλάς", να γνωρίζουμε και τις λεπτομέρειες. Το κλίμα με τις αποδόσεις που πέφτουν και τρώει ο κοσμάκης το "τυράκι", είναι κλίμα που το φτιάχνουν άνθρωποι. Τίποτα δεν γίνεται σε αυτόν τον κόσμο... με τον κρίνο! Να περνάτε όσο καλύτερα γίνεται. Φιλιά.

Υ.Γ. Ρε Ζαγοράκη, τώρα που αρχίσατε τις αποχωρήσεις εκεί στη Big Toumba, γιατί δεν φωνάζετε και την Κορομηλά παλικάρι μου, να σπάσετε τα κοντέρ της AGB;

____________________________________________________________________

Ανοίξτε ένα λογαριασμό με τη bet365 σήμερα και λάβετε το 100% Μπόνους σας.
____________________________________________________________________

Sign up at Spin Palace today and get a €1000 bonus!!
____________________________________________________________________




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου